discusred Sitter på Capri och njuter av de här bilderna - är man diskusfreak då? Kaj Du är självklart discusfreak:)
Kajjjan Du är självklart discusfreak:) Ok, jag erkänner - jag är på mycket god väg att bli diskusfreak! :D //Kaj
Maccobert 45443 Dåligt ljus för att se alla färger helt klart. Samt dålig bild, men här är en av mina Disco diskusar (Riktigt dålig bild...) fortfarande ett ung diskus inte helt utfärgad än. Kanske detta väcker liv i detta tråd :)
DaRe 45443 Dåligt ljus för att se alla färger helt klart. Samt dålig bild, men här är en av mina Disco diskusar (Riktigt dålig bild...) fortfarande ett ung diskus inte helt utfärgad än. Kanske detta väcker liv i detta tråd :) Helt klart potential i den firren.
DaRe härliga bilder Jap, välkommen hit. Jag har uppdaterat ditt forumkonto så du kan dra nytta av alla förmåner.
Cronan Hade helt missat denna tråd bidrar med lekbilder från idag. Ursäkta kvaliten men det var inte det lättaste att fota dom.
Kenny89 Här är en del av mitt diskus/altum kar! Går ju inte att jämnföra mer era bilder riktigt men här är en iallfall. Vf grön diskus och Vf altum. Med nån rödmun och Limia.