Larry-Stockholm Christer fyller år och jag vill bara sända en grattishälsning. Grattis Christer- vi ses om inte annat på ciklidstämman. Lasse Omfors
cfakvarielagret Tack alla mina kompisar Hörde att man blir grinigare när man blir äldre det kan nog inte gälla mig 8)
Joakim-Draktoft Tack alla mina kompisar Hörde att man blir grinigare när man blir äldre det kan nog inte gälla mig 8) Du har ju inte passerat 50 än, så vi får väl avvakta 1 år till och se sedan. :P
cfakvarielagret Tack Ni vet väl att dom bästa presenter inte kostar något. Jag hade en kund som vägrade att betala sin faktura, till saken hör att dom är ett inkassobolag, så mitt inkassobolag fick driva ärendet till rättegång. dom förlorade rubbet Stackars Svenska Eken AB det kallar jag present
cfakvarielagret Tack Ni vet väl att dom bästa presenter inte kostar något. Jag hade en kund som vägrade att betala sin faktura, till saken hör att dom är ett inkassobolag, så mitt inkassobolag fick driva ärendet till rättegång. dom förlorade rubbet Stackars Svenska Eken AB det kallar jag present Vill bara uppdatera ..... Svenska eken har inte längre något Inkassotillstånd http://www.datainspektionen.se/press/nyheter/datainspektionen-aterkallar-inkassotillstand/ känner mig faktiskt ganska delaktig