tege e det nu du är på g eller? e det i veckan på förmiddan så kan jag vara guide om du ska till öland, men inte för tidigt ;) [/quote ]Kom hem från Öland igårkväll efter en fullspäckad långhelg med diverse friluftsaktiviteter. Hade hoppats hinna med ett besök hos dig, men insåg tidigt att det inte fanns en chans i världen att det skulle hinnas med. Det får bli en annan gång :-) [/quote ]ok, hittade du nån sten då? [/quote ]Nä, fanns inte ens tid till det. Prioriterade öldrickande istället :-D [/quote ]men då stimulerade du ju en hobby iaf, du får väl hojta om du är i trakten så fixar vi bägge hobbyerna på samma gång ;) jag får greja en chaufför:D Herre gud. trodde det här var en bildtråd. Snacka skit kan ni väl göra någon annanstans;)
56ovwal Mmmm, du har naturligtvis helt rätt. Kompenserar med några bilder ;-) I tur och ordning: Lamprologus ocellatus Gold Julidochromis dickfeldi Xenotilapia flavipinnis Red Royal Kekese Ophthalmotilapia nasuta Tiger Chimba
tege Mmmm, du har naturligtvis helt rätt. Kompenserar med några bilder ;-) [/quote ]Xmas:) Härligt. O vilka fiskar sen då:D:D:D
DaRe Mmmm, du har naturligtvis helt rätt. Kompenserar med några bilder ;-) I tur och ordning: Lamprologus ocellatus Gold Julidochromis dickfeldi Xenotilapia flavipinnis Red Royal Kekese Ophthalmotilapia nasuta Tiger Chimba Sista bilden vore helkul att få in i artregistret, vi saknar den arten fråm Chimba just. vi skulle behöva bild på hane hona yngel. Gärna en huvudbild också i hög upplösnig. Om det går för sig kan du använda denna mail: ///D
56ovwal Sista bilden vore helkul att få in i artregistret, vi saknar den arten fråm Chimba just. vi skulle behöva bild på hane hona yngel. Gärna en huvudbild också i hög upplösnig. Om det går för sig kan du använda denna mail: ///D Jag ska försöka ta lite bättre bilder på hanen, men han blir fruktansvärt blyg när man närmar sig med kameran och står då och trycker mot bakrutan (som på bilden). Hona finns också att fotografera men tyvärr inga yngel. Ännu...
maltandis Mmmm, du har naturligtvis helt rätt. Kompenserar med några bilder ;-) I tur och ordning: Lamprologus ocellatus Gold Julidochromis dickfeldi Xenotilapia flavipinnis Red Royal Kekese Ophthalmotilapia nasuta Tiger Chimba Nasutan é ju grymt snygg, även om den är lite blyg:)
cichlids4fun Vänta nu, vad är det där för pulcher, ser ju inte ut som 'Daffodil'? ingen som helst aning om vilka bilder du menar vilket inlägg? mig veterligen har jag aldrig fotat några pulcher
Mike_Noren ingen som helst aning om vilka bilder du menar vilket inlägg? mig veterligen har jag aldrig fotat några pulcher Ah, jag ser nu att det står olivaceous på bilden.
doohan Det Var en trevlig tatuering det! Nu fattas bara alla fångsplatserna för tropheus runt sjön så är det den optimala tropheustatueringen :) 37245 En bild på tanganyika sjön
Banderad Lånade svärfars kamera ikväll och knäppte några bilder nere i källaren: 1. Julidochromis marlieri "Magara" 2. Tanganicodes irsacae "Moba" 3. Julidochromis dickfeldi "Moliro" 4. Neolamprologus caudopunctatus /Jocke