Streamstone Altoporr :P Unga A. calvus, black Zaire - hon och han (är det samma som Congo? För det hette väl Zaire förr?)
FrePGun En liten bild på en av mina Vf "A calvus black Congo" Mille 50303 Väldigt fin variant! Är dom alltid sådär mörka eller skiftar dom?
Repen1 Den mörkare som inte ljusnar( i allafall inte mina) är mina "A calvus black Zaire" dom ser alltid ut så här. Mille
Repen1 Mycket fina Mille. Tack "Robin" synd bara att dom inte är stim fisk, då skulle jag ha många fler.Skulle vilja se någon bild på dina "Zonatus" om det vore möjligt,då jag även är "silla nörd" Mille
Repen1 På Repen1:s begäran:) Foto på Cyprichromis zonatus hane o hona. Tackar tackar "Robin" som dom flesta "Cyprissar" är dom väldigt fina, har tyvär aldrig sett just "zonatus" live,då dom inte är så vanliga, men hoppas man får göra det någon gång.Mille
RobinH Tackar tackar "Robin" som dom flesta "Cyprissar" är dom väldigt fina, har tyvär aldrig sett just "zonatus" live,då dom inte är så vanliga, men hoppas man får göra det någon gång.Mille Ja det finns ju många andra Cyprichromisar som är betydligt färg gladare än dessa, det är bara när dom tänder till som det är färg på dom annars är dom väldigt bruna;)
Cronan Vilka bilder Kimmy ! Inget fel på fiskarna heller . Knappt man vågar lägga in bilder men jag kör på. Ophthalmotilapia ventralis inköpta i går. Och en fisk jag nästan glömt bort att jag har Paracyprichromis nigripinnis .
Cronan Tack Kimmy. Hade som sagt nästan glömt bort dom fick dom ny spottade av en butik i närheten sen åkte dom ner i ett av uppdragnings akvarierna. Och där har de gått tills för en vecka sen.