cichlids4fun Kanon tråd, fina bilder och fiskar ni bidrar med!!! Några bilder till... Bild 1: Altolamprologus.Compresiceps.Chaitica.Yellow Bild 2: Eretmodus.cyanostictus.Zambia.Blue Spot Bild 3: Xenotilapia.Spilopterus.Mabilibili Anders i[/quote ]Lite blå sillar från sjön. snygga firrar/bilder mera mera:D
doohan Precis som Norrland skriver så har denna tråd fått mig att överväga ett till akvarium med annat än troffar :) Eller troffar + andra vackra Tanganyika firrar :) Ska fundera lite och se vilken kombo som blir bäst/trevligast/vackrast,,,,,, Kan tillägga att jullar inte står så högt på önskelistan, men i övrigt finns det mycket på önskelistan :)
Norrland som Norrland skriver så har denna tråd fått mig att överväga ett till akvarium med annat än troffar :) Eller troffar + andra vackra Tanganyika firrar :) Ska fundera lite och se vilken kombo som blir bäst/trevligast/vackrast,,,,,, Kan tillägga att jullar inte står så högt på önskelistan, men i övrigt finns det mycket på önskelistan :) Jamense, ska forsoka med att satta upp en burk med Cyathopharynx furcifer Kigoma som center fisk. http://www.malawicichlidhomepage.com/other/c-furcifer-kigoma1.jpg
Wilhelm Jamense, ska forsoka med att satta upp en burk med Cyathopharynx furcifer Kigoma som center fisk. Det kommer att bli toppen! :P
HEJ Bidrar med några av mina nytagna bilder. Bild 1: Xenotilapia.Nigrolabiata.Red Princess Bild 2: Eretmodus.cyanostictus.Moba Bild 3: Julidochromis.Transcriptus.Katoto Bild 4: Tanganicodus.irsacae.Mabilibili
doohan Bara? Jag har bara 7st. Dom kostar närmare en 1000skr styck, Så då är 7st rätt många :) Snygga firrar!
Byttorp Anders i Lite blå sillar från sjön. Fina bilder på fina fiskar Anders. Skall bli skoj att höra dig prata om dina erfarenheter om dessa skönheter på GCG's nästa månadsmöte :)
HEJ Några gammla bilder jag hittade i burken. Bild 1: Limnochromis.Auritus Bild 2: Petrochromis.sp.Mabilibili.Moshi yellow Bild 3: Lamprologus.Ocellatus
cichlids4fun dåligt med bilder här:´( så jag tog tag i kameran och knäppte några snabba, ursäkta skitiga rutor och ibland kass skärpa, en hel del reprisfiskar men bilderna är nya, och en nyinköpt firre x.flavipinnis isanga 1. tembwe 2. tembwe 4veckor 3. tembwe 6veckor 4 j.ornatus zaire 5. j .ornatus zaire
cichlids4fun nåra te:) 1. dickfeldi moliro 2. kungsweensis kaxig hona 3. leptosoma chituta neon head 4. leptosoma chituta neon head 5. l. ornatipinnis
cichlids4fun ett par tillXmas:) 1. L. similis 2. L. Similis 3. X. Flavipinnis isanga 4. X. Flavipinnis isanga 5. X. Flavipinnis isanga
LN Jag har bara 7st. Fina firrar, jag så en fin grupp i Landskrona för ett tag sedan. Kommer dom möjligen därifrån??
doohan Undrar Bidrar med några av mina nytagna bilder. Bild 1: Xenotilapia.Nigrolabiata.Red Princess Bild 2: Eretmodus.cyanostictus.Moba Bild 3: Julidochromis.Transcriptus.Katoto Bild 4: Tanganicodus.irsacae.Mabilibili vad du fick böta för Red Princess
HEJ Fina firrar, jag så en fin grupp i Landskrona för ett tag sedan. Kommer dom möjligen därifrån?? Tack, nej jag tror inte det fick tag på dom genom Kenth i Tyringe och har för mig att en odlare i Hässleholm haft dom tidigare.