Mikael-W
Hej
Ciklidbladet kanske kommer till Akvarielagret redan imorgon fredag. Som vanligt är det jättebra om några medlemmar vill hjälpa till att limma adresslappar på tidskriftspåsarna. Om Du kan hjälpa till, ring Akvarielagret och hör vilken tid de behöver hjälp.
cfakvarielagret
Har vi några frivilliga
Hmmm
Pabbe o Dre kommer nog
någon mer
Pabbe
Hrrmmm
Slår en signal imorgonbitti och hör efter om pallarna kommit. Kaffe och lite nya arter att kolla in gör klistrandet nästan till ett nöje. Och får man nån att prata fisk med under tiden blir det ju bara ett nöje:)
DaRe
Hehe vilka friheter du tar dig. Tyvärr har jag nog det lite svårt att komma loss imorgon. Kanske framåt 15:30 med lite tur.
Byttorp
Och dessutom...det är inte 1000 tidningar som det är i slutet av året...utan ca 575 stycken så det torde gå rätt så fort.....
Har dom kommit förresten?
DaRe
De var inte där vid 12:30 då jag var inne.
Mikael-W
Tidskrifterna har anlänt, men vi vet inte ännu om etiketterna har kommit.
Så det blir inte klistring i kväll. Återkommer så fort jag vet när etiketterna kommer.
cfakvarielagret
Ok
tidningar o etiketter finns
packning sker på Lördag vi börjar kl 1000
cfakvarielagret
Ok
tidningar o etiketter finns
packning sker på Lördag vi börjar kl 1000
Tidningen har bästa reklamen genom tiderna ........ forts följer
nicson
En vänlig tanke till alla adresslappsklistrare! :)
DaRe
Vi var inte alltför många sist. Jag en liten stund och Pabbe. tyvärr kan jag inte komma imorgon. vi har barnkalas i morgon 11-13 med allt stök innan + efter. så jag misstänker att någon mer borde dyka upp. Det är trevligt att som pabbe nämner snacka firrar. Det finns ju några att fundera på.
Mikael-W
Hej alla morgonpigga Stockholmare. Kl 1000 kan ni träffas hos Akvarielagret och snacka ciklid och samtidigt hjälpa till med att klistra etiketter på årets första Ciklidblad. (Du som är medlem får ju dessutom då Ditt exemplar med Dig hem redan idag.)
Jan-Kohler
kommer kl 10.00
Martin66
Hoppas jag får 2010 års nummer i samband med första utskicket. Fick medlemskap i julklapp så jag väntar på tomten ännu.
cfakvarielagret
Tack Janne o Pabbe
DaRe
Tack till er att ni ställde upp! Super!
cfakvarielagret
Tack till er att ni ställde upp! Super!
Du kom bara lite före tidningarna
Joakim-E
såg jag missat betalningen så den e avklarad nu, När skickar ni mitt ex?????
Jocke
Mikael-W
Joakim såg jag missat betalningen så den e avklarad nu, När skickar ni mitt ex?????
Jocke
Tillsammans med nr 2!!!!
PatrikMalmo
Då vet jag också när mitt nr 1 kommer... har varit en slarver detta året, men ska beta av alla medlemsavgifter till månadsskiftet!!
Hilsen,
/P