Mikael-W Hej Har verkligen ingen fått Ciklidbladet nr 1 än? De postades ju i måndags. (Själv har jag mindre koll, mitt ex måste ju åka över det stora havet först.)
HakanM Japp, jag fick mitt igår och har inte hunnit mer än att skumma, men det ser bra ut som vanligt
nicson Har fått mitt! Omslaget passar som hand i handske då jag just har haft lek på mina T.ellioti :D
peter-hp Hej Bladet er kommet til Danmark idag, det var ventet med længsel, da det er længe siden jeg betalte for årgang 2010 + kalender, min tålmodighed blev sat på en hård prøve. Den der venter på noget godt venter gerne længe, så jeg glæder mig til, at få læst dem alle sammen. Mvh. Peter
DaRe Har fått mitt! Omslaget passar som hand i handske då jag just har haft lek på mina T.ellioti :D Bilder tack! :)
cfakvarielagret Christian Hur många kan ni namnge som är med på baksidan? Har inte bilden hemma men kan du inte lägga upp bilden här
Goran-A Christian Hur många kan ni namnge som är med på baksidan? 27st Homo Sapies om man inte räknar de som sitter i kläm i dörren......... Mvh Göran
Thommy attan jag skrev inte adress och namn ska jag göra det här i stället eller skicka det till någon,
cfakvarielagret attan jag skrev inte adress och namn ska jag göra det här i stället eller skicka det till någon, Maila Styrelsen
pontus vatusan här står det ju att jag är medlem, men inte någon tidning privá mig om det blivit nå galet. mvh / Pontus
Donkiwin Vem är det som gjort baksidan, börjar bli gammal så jag ser inte / kan inte tyda signaturen.
cfakvarielagret Vem är det som gjort baksidan, börjar bli gammal så jag ser inte / kan inte tyda signaturen. Lena Furberg http://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Fil:Min_H%C3%A4st.png hon är bäst