Erik Ö...har en känsla av att du kommer fylla hela källaren med burkar. Om ett halvår frågar du nog om vilken sidkanalare som är bäst :D
Vi delar samma känsla tyvärr. Nu har jag ju bestämt mig för att bara köra det här men jag brukar finta mig själv upp på läktaren och plötsligt står man där och undrar vad som hände.
Hå[/quote
]Välkommen till forumet! Ser fram emot att följa tråden och att få se lite bilder. Du lär ju inte få problem med syresättningen i burken iaf med det flödet:D. Kiselalger får man leva med ett tag tills karet har kommit i balans. Du kan ju alltid köpa någon ancistrusmal. Dom brukar vara duktig på att äta kiselalger.
Jo, det är lite fart i akvariet men det är inga powerheads med 10mm utblås jag kör. Min pumpar flyttar en stor massa vatten så det märks inte så mycket ändå. Det är inte så att fiskar fladdrar iväg när dom hamnar i strömmen. Det blir fina reflektioner av flåset tillsammans med MH'n.
Jag har anställt 3 ancistrus (varav en lärling) som städpatrull och en smågrinig gibbiceps som dottern döpt till Malin.
Ola[/quote
]Jag är inne på mitt elfte år som moderator/forumsvärd/styrelseledamot :D
... och under denna tid har du avverkat hur många förhållanden?
Nej, jag skojar bara. Jag antar att akvarieintresset funnits längre än så. Det känns inte som man blir styrelseledamot för NCS samma vecka som man koppar i sin första svärbärare. Jag får nog prenumerera på ciklidbladet som en hyllning till er som jobbar för oss andra.