THORLEIF Wow snyggt, vilka mått! Hur tjockt är glaset egentligen? Det er laminat glas på 2*1,25 cm dvs ruden er 2,5 cm tyk:)
Simon-Wikstrom Brukar inte gilla SA-kar speciellt mycket, men det där var ursnyggt! :) Tack så mycket, kul att höra :D
DaRe 720 Liter SA Härligt att se så välmående växter och snyggt kar. Jag har periodvis lyckats med växter men är nu i en svacka...
HaE 720 Liter SA Svårslaget med ett snyggt planterat kar som detta:D. Grattis till en vacker skapelse.
irwin_fletch HåSvårslaget med ett snyggt planterat kar som detta:D. Grattis till en vacker skapelse. Tack så mycket. Hat tagit ett tag för växterna att ta sig men nu är jag nöjd. Är inga svåra växter jag har så förhoppningsvis ska det hålla sig sådär...;)
Pabbe Snyggt kar för jordätare Pabbe. Vill också ha de måtten på ett kar...=) Tack ska du ha! Men ditt 720 är mäktigt värre!
HaE Det finns så många otroligt snygga akvarium under "Medlemmars Akvarier" här på forumet. Det skulle vara kul om fler kunde posta lite bilder på sina skapelser i denna tråd. Kom igen nu och fota och posta.