irwin_fletch Har ett 20w aquarelle och två studiolampor från Kjell & Company. Funkar utmärkt som "växtlampor"!
DaRe Om du klickat på "Gå till avancerad" när du svarar och där hittar du en knapp till som heter "Hantera bifogade filer" där kan du ladda upp ett gäng bilder om du vill.
Thompa Mitt 375 liters Riktigt snyggt! har du 2 olika grus/sand? vänstra halvan ser orange/röd ut medans högra ser ut som sand :)
Rovarprinsen Rovarprinsens 790liters SA burk Nu tror jag att jag lyckats. Nu testar jag från frugans mac...
Rovarprinsen Här kommer en från en annan vinkel. Små burkarna under är 2st 150liters och ett 75liter.
DaRe Wow gillar dessa skarpt :P, kan du berätta lite hur du tänker när du inreder? Jag ser liknande bilder framför mig när jag ska inreda egna akvarium, men fegar ur på mängden grejor jag vågar stoppa i. Uppenbarligen blir det väldigt snyggt med mycket rötter och vegetation. Brutalt snyggt dessutom.
Rivulatus 600l bild 1 och 375l bild 2 Snyggt, vad är det för växter med stora blad du har i det stora karet?
johho Blir så jäkla snyggt med så mycket rötter, eller snarare en sån riktigt stor rot och kanske mer smått. Dare, jag tror det är känslan av att detta kan vara en riktigt rot i naturen som gör att det blir så tilltalande, det är samma med riktigt stora stenar, det känns mer naturligt än nån liten skapad grotta av 5 mindre stenar.
pereli Riktigt snyggt! har du 2 olika grus/sand? vänstra halvan ser orange/röd ut medans högra ser ut som sand :) Japp, det på vänstra sidan är Aquaclay och till höger rådasand