nicson Jomän Patrik, bara att du lyckas hålla liv i Otocinclusarna visar att du spelar i en högre division. Har väl pytsat igenom ett dussin Otosar i mitt SA-540 men ingen har setts efter några månader. Tror knappast de blivit scalaremat...B(
diskus 1200 liters infällt i väggen... ...en gammal bild när det Malawis i burken.. 200 x 80 x 70..på dagen och på kvällen med spottar och blått månljus
DaRe Ojojoj, kul med en hel del uppdateringar. Snygga kar allihop! Läckert med salt! Snyggt arrangerat med modulerna för malawis. Riktigt snyggt CA också, öppet med blandat grus!
irwin_fletch ...en gammal bild när det Malawis i burken.. 200 x 80 x 70..på dagen och på kvällen med spottar och blått månljus Ett riktigt drömkar! Måste ha känslan dök upp nu.
shcolsson Bild tagen idag, något grumlig p.g.a. vattenbyte. Akvariet är inbyggt, fiskarna är C.Frontosa Kigoma och Simochromis Diagramma Isanga.
deon Bild tagen idag, något grumlig p.g.a. vattenbyte. Akvariet är inbyggt, fiskarna är C.Frontosa Kigoma och Simochromis Diagramma Isanga. Snyggt. Jag vill också ha ett inbyggt akvarium.
msb Bild tagen idag, något grumlig p.g.a. vattenbyte. Akvariet är inbyggt, fiskarna är C.Frontosa Kigoma och Simochromis Diagramma Isanga. Skulle gärna se lite närbilder på Simochromisen :)
shcolsson På begäran! Simochromis Diagramma Isanga, ledsen för bildkvalitén. De är inte direkt stilla ;)
Peter_A_F Kvällsbild Inte allt för bra bild kanske... ISO6400 handhållet... får lägga upp dagsbild senare! Kul tråd!
icehacker Lite suddig bild på mitt nystaratade 450l kar, ska nog bygga på med lite mer sten i røsena men annars ær jag rætt nøjd :)
SFPalle Ny startat Tanganyika kar Här kommer en halv kass bild på mitt 720 med egen jorda frigolit moduler
Wilhelm Välkommen till detta formidabla forum SFPalle! Ett intressant bygge du har gjort! Vad blir det för fiskar?
SFPalle Välkommen till detta formidabla forum SFPalle! Ett intressant bygge du har gjort! Vad blir det för fiskar? Tack Wilhelm där går 11st multifaciatus och 11st jullar regani kipili redan nu men där kommer att komma ca30 st tropheus kasanga
DaRe Riktigt snygga burkar icehacker, SFPalle och Wilhelm. Ingen dålig planta där, borde förbättra vattenkvaliteten en hel del. Vilka fiskar går där? SFPalle, det vore kul att se fler bilder från ditt frigolitbygge, mycket snyggt. Och välkommen hit!! Icehacker, väldigt snyggt ser väldigt naturligt och matchande ut.