PiaJo Hade jag det karet skulle jag var 100 % nöjd, inte bara hyfsat. Kanonsnyggt [/quote ]Mycket fint akvarium Pia, jag skulle stormtrivas som fisk i det karet :) Tack! jo, jag är nöjd men vill att växterna skall ta sig lite mer och att stenar och rötter får en biofilm på sig så att det blir "dovare" känsla för att jag skall vara 100% nöjd. Karet är rescapat för ca 2 veckor sen bara så det kommer :)
DaRe Snygga. Växtakvariet skulle jag samla gruper av växter för att skapa mer substans av varje växtart och ge lite mer karaktär till det hela.
Markus2254 Riktigt riktigt snyggt. Är det nyckelhål du har? Nä det är Guianacara owroewefi med några redback scalarer Och två Geophagus av okänd art
Getingen Mitt 375L efter rescape vad tycker ni ? 47833 Snyggt, ser lite nyplanterat ut, själv föredrar jag mycket växter i ett sånt här kar, men det löser sig med tiden.
Markus2254 Snyggt, ser lite nyplanterat ut, själv föredrar jag mycket växter i ett sånt här kar, men det löser sig med tiden. Ja visst är det ny planterat men förhoppningsvis sprider sig vägterna rejält dom närmsta månaderna så skall det nog bli bra :D Jag skall börja med lite växtnäring osv med förhoppning att det ger god effekt
jani Självklart var det akvariet som installerades först av allt när man fick tillträde till ny lya...
Marcus-Karlsten Tack. Det är Sagattaria. Citrinellusen rycker upp dem när det är gropp dax. Med när de har tröttnat på groppen vallar växterna över igen.