Bjorn1 Här kommer mina akvarier i helbild.... (del 1 av 2) 1. Aquael nano Shrimp-set 20 2. 60L Malawi-yngel 3. 112L Tanganyika-krabbor & Malawi-yngel 4. 54L Malawi-yngel & Krabbmat
Bjorn1 Här kommer mina akvarier i helbild.... (del 2 av 2) 1. Mitt 450L Malawi 2. Simons 240L Malawi 3. 112L Malawi-yngel 4. Oskars 2-delade akvarium 5. 21.5L Aquatic Nature Cocoon 5 - Nano
shcolsson Blir otroligt inspirerad av nano-karen ni visar upp. Vore kul och se fler bilder av sådana.
mattis1 En algätare - siamensis - om det är den du nu menar.. är det för fisk nere till vänster? Snyggt akvarium!
mattis1 Ja den kanske inte känns biotop-riktig, men det är ingen bordslampa utan en 'sp .fönsterlampa' ....Inte så svår att sköta eller få lek på... Snygg burk Matt.is, men varför har du satt en bordslampa mitt i akvariet på första bilden ;)
DaRe Läckert olof!! Hur djup eller högt är det akvariet? Nu när isen är bruten är det dags att bröta på med brutalt massa bilder på dina choklader och metae osv...
RobinH Läckert olof!! Hur djup eller högt är det akvariet? Nu när isen är bruten är det dags att bröta på med brutalt massa bilder på dina choklader och metae osv... Det står att kuben är 60x60x60 ;)
olof Läckert olof!! Hur djup eller högt är det akvariet? Nu när isen är bruten är det dags att bröta på med brutalt massa bilder på dina choklader och metae osv... Tack! Det blir mer bilder framöver. mvh olof
Pink_Tess Lite bidrag från min kant.. 54L asien fast blir nog platy istället... tyvärr inte lika snyggt som på bilden då jag inte värnat så mycket om mina växter då jag bott borta en del.. 29937 7L räkor...Lite updateringar sen bilden togs: Har fått tillskott av ett skott gälört, lite flytande hornsärv och mer andmat... ser ut som en vildvuxen skog nästan... precis vad jag vill ;) 29938 54L Apistogramma hongsloi, ungfiskar och lite malar på uppväxt 29939 =)//PinkTess