Pabbe Mitt "fyrdimensionella" kar, 506 l, 135X75x50 cm. Framifrån54889 Höger gavel54890 Det är nog gavelsidan jag kommer att se mest av
johho Mitt "fyrdimensionella" kar, 506 l, 135X75x50 cm. Framifrån54889 Höger gavel54890 Det är nog gavelsidan jag kommer att se mest av Snyggt, var hittade du de "antika" krukorna?
Pabbe Tack, kul att ni gillar det. De krukorna har hängt med i minst 15 år nu, och dyker upp här och var i olika kar. Har 5-6stycken i olika storlek. Här en stor som är kluven och den mindre börjar vittra sönder av sig själv. Det var en blomsterhandel som skulle lägga ner och sålde ut allt. Fick dem nästan gratis minns jag.
Pabbe Snygga kar Pabbe!! Firren längst till vänster i CA karet, vad är det för fisk? Herichthys deppii Har fyra st. Den som går till vänster verkar förbereda något. Ibland mörknar den helt. Få fiskar jag haft som genomgår en sådan förvandling vid lekhumör. Från ljusrosa till nästan svarta.
_AquA_ 54686 Ny på forumet! Här är mitt 960l med SA ,CA, rovfisk och lite hybrider JÄVLAR! Vilka rockor!!! Vilken bamsing till Geophagus.. Inte för att vara så, men jag tycker att du har för litet akvarium