Ola Jag tycker att det finns ett motstånd att registrera sig på andra forum... Även enstaka frågeställningar förhöjer tycker jag. Däremot har jag ingen aning om hur man gör. Facebookintegreringen förr ner från första prioritet när vi gjorde om layouten. Nästa steg är att kunna "gilla" forumstrådar men det visade sig vara lite knepigare att programmera. Det går alltid lägga in en länk till en tråd man vill uppmärksamma på Facebook så fixar Facebook resten.
Jo det vet jag att det går att posta länkar på facebook, men det jag är ute efter är att du inte skall behöva göra hela registreringsgrejen för att ställa en fråga utan enkelt kunna logga in med ditt facebook konto och ställa din fråga. Sen tror jag att är det så enkelt så självklart kommer NCS få fler medlemmar, säkerligen många "engångs" men folk som får vettiga svar och intresserar sig mer kanske stannar kvar.
Själv måste jag säga att jag kan skita i att registrera mig på diverse forum pga att det är inte värt besväret för bara ngn enstaka fråga.