Micke-Jarhl Tjena alla CA fantaster! Mina 6arter jag har haft har blivit 3 det var nära jag hade sålt rubbet men jag kunde inte lämna vissa ifrån mig på slutet så nu har jag 6 fiskar kvar bara , Petenia,Argenta,umbiee, får bli så nu en tid hoppas det funkar nu bara ställer till det med rangordningen men 2:a chefen är kvar iaf, Petenian..vihörs från ovan Petenia paret Argenta hanen Umbrifiera honan dito hanen Argenta honan
Lundensis Jag har också bantat ner lite. Har endast kvar mitt grammodespar tillsammans med ett ancistruspar i 540-karet och i 220-karet har jag ca 100 salviniyngel.
nicson Alla stora CA är imponerande, men din V argentea med sitt visenthuvud tycker jag är vackrast! En dag när jag flyttat till gård får det bli CA...
Micke-Jarhl Blev lite tomt i karet men det funkar förvånande bra 1 par i varje hörn av karet och så 1 par i mitten...iaf hitills kan ju ändras hehe men men ser lovande ut!
Micke-Jarhl Såg för mig en massa feta fula fiskar som du lyckats banta ner till fina exemplar. :P Feta fula vet jag inte direkt men jag är kanske lite enögd hehe ;)
Bjorn1 Micke Feta fula vet jag inte direkt men jag är kanske lite enögd hehe ;) Mmm som min senaste X-fru då. 8)
Bjorn1 Hmm...... du har alltså haft flera X-fruar? :-| Har flera.... tyvärr är det ju lite svårt att bli av med dom. :P