sleepy Tjo någon som vet lite info om denna filur som köpt av kent vid namn krabba spider. jag söker efter de latinska namnet och även art beskrivning på nätet. R7Dt6OVeVv0 Postar i tangayika då de går i ett tanganyika kar, vetefan vart de kommer från :P
Illustratoren Kan de vara någon Pseudosesarma eller möjligen Geosesarma? Svårt att se på filmen och jag gissar att exakt artbestämmning kan bli knepigt.
sleepy IllustratöKan de vara någon Pseudosesarma eller möjligen Geosesarma? Svårt att se på filmen och jag gissar att exakt artbestämmning kan bli knepigt. Dessa två krabater ser endast ut o vara runt 1 cm på skölden. Mina e runt 3-4cm så de e inte dom
Illustratoren Den va mycket större än jag trodde den skulle vara. Jag skulle inte våga ha den i samma kar som cikliderna, vet hur rovgiriga saltvattenskrabbor kan vara så jag skulle ha den för sig i en egen burk.
sleepy Nja den enda fisken krabban inte e livrädd för e mina snäcklekare :P resterande firrar spöar upp mina krabbor. Så de sluta med att krabborna bosatte sig på landelen/forsen :)