doohan Alt + jullar Dom fick hem vilda Julidechromis Regani Kipili å altlamprologusar. Vilda regani kipili vora kanon att ha :)
doohan Nästa sändning Kommer i senare delen av Mars o då med en hel del rare tanganyika. Följande gäller! Tro. Red Belly Pet. ikola Golden OB Pet. Katumbi Point Tro. Brichardi Katonga Pet. SP Red Då blir det spännande som då jag har tanganyika som favoritsjö/firrar :)
pontus Fire Fish det går en tjusig odlingsgrupp med Fire fish på asi också, för den som gillar att få svättsblänk i ögonen. och lite småttingar .
DaRe Kan ni inte ta en titt i artregistret för dessa arter och fångstplatser och se om det saknas bilder? Det vore verkligen toppen. :D Och i så fall lägga in dem via artregtävlingsformuläret? Då får vi automatiskt rätt filnamn samt koppling till rätt art/plats. Vi vill ha dessa bilder gör varje art: Huvudbild Hane Hona Yngel, eller föräldrar med yngel eller ungdjur Tre extrabilder: * Närbild * Par eller lek * Något annat intressant för arten. För art på viss fångstplats vill vi ha dessa bilder: Huvudbild Hane Hona Yngel, föräldrar med yngel eller ungdjur
doohan Japp Alla bilder som jag, Pontus å Tege lagt in i denna tråd kommer från ASI, Och ha begäret blir stort när man ser så mycket vacker fisk på ett å samma ställe.. En otrolig tråd,den skapar mängder med vill ha begär :D Kommer alla bilder från ASI?
maltandis Fina bilder ni lägger in i denna tråd, ni borde få bra priser av Niclas o Johanna :) Man blir lite sugen på att handla fisk av dom. Ska nog be Elin fixa hem ngt fint till mig (sambon jobbar på Djurmagazinet i Södertälje). Fint= cool Petrochromis.