Joakim-Draktoft Finns det någon som kan hjälpa mig att komma i kontakt med personerna som låg bakom African Diving, gällande bildrättigheter för Artregister. Mikael Karlsson Magnus Karlsson Jag har varit i kontakt med Jörgen Lundbladh, men fick bara meddelande om att försöka via adressen info africandivingltd com och där har jag inte fått något svar (efter 2 veckors tid). Istället för att publicera mailadress i tråden, kan man dra ett PM till mig.
Joakim-Draktoft joakim finns det någon som kan hjälpa mig att komma i kontakt med personerna som låg bakom african diving, gällande bildrättigheter för artregister. Mikael karlsson magnus karlsson jag har varit i kontakt med jörgen lundbladh, men fick bara meddelande om att försöka via adressen info africandivingltd com och där har jag inte fått något svar (efter 2 veckors tid). Istället för att publicera mailadress i tråden, kan man dra ett pm till mig. *bump*
Ola-Svensson Har du kollat med Perran (kommer inte ihåg vad han heter). Han var i kontakt med dem nyligen http://www.ciklid.org/forum/member.php?u=6281