Joakim-Draktoft Min gissning är att det är en del av huvudpartiet på en Tanganicodus irsacae , Kigoma och att bilden utsnittet är ifrån är mörk. :D
tege Joakim Min gissning är att det är en del av huvudpartiet på en Tanganicodus irsacae , Kigoma och att bilden utsnittet är ifrån är mörk. :D Klart närmast hitintills, men ganska långt ifrån ändå:)
tege Jag tänker på Taenuria lymna? (fast innan jag såg den större bilden) Okej! kanske för tidigt för den större bilden då? förlåt. Men gissningen var fel.:)
tege Kul att ni hittar artregistret, tycker det försvunnit lite i menyn numera. MEn letar ni där får ni leta bra, eller så är jag blind.:D
Norrland Eretmodus cyanostictus Zambian Blue Spot? Dålig bild och tamefxn inte att få bort länken heller.
tege Jag hittar ingen bild på fisken i artregistret. Lite större bild, men det kanske inte blir så mycket lättare för det, vi får se.
tege Mikael Satanoperca leucosticta Sorry, fel vatten. Nu har jag hittat min fisk i artregistret i alla fall. Den finns med men är placerad i fel grupp, eller så har jag missat något.:)