imported Rätt svar är en Ivanocara adoketa, hona som simmar över ljus sand. När de är inne bland växterna ser de ut som bilderna i artregistret.
jettu Först trodde jag att det var en kuggfråga...men sen när jag förstorade såg jag! Jag tror att det är en ciklid eller en haj!
Bjorn1 Först trodde jag att det var en kuggfråga...men sen när jag förstorade såg jag! Jag tror att det är en ciklid eller en haj! Härligt!!! :D ...men nej, det finns faktiskt en annan (riktig) fisk på fotot! ;) Ledtråd: Den blå lagunen (1980)
Bjorn1 Skorpionfisk*-) Woaw! Det var väldigt nära! ...men inte rätt! :D Du är i rätt familj, men fel art och lyckades inte ringa in den. :) ...du ringade in en Waving Xenia (mjukkorall).
Bjorn1 Dvärgdrakfisk då! Näää den skulle du ju se direkt! Har en sådan i akvariet också, men den är inte med på fotot. :P Bild på Dvärgdrakfisken Regina (exalterad och nymatad):
Bjorn1 Dags att väcka liv i denna eminenta tråd! 1. Hitta fisken. 2. Vad är det för fisk? Xmas:) Lägger upp ett bättre foto på fisken. Vad är det för fisk? :)
tege Ett foto från idag på Stenfisken Stein. Hm:(! Nu har du drivit nog med oss ciklidister:(! (jävla stenfisk!!!):(! Måste va himla kul med en fisk som man kan börja dagen med att ha tävlingen "hitta Stein snabbast idag-tävlingen" där hemma :D:D:D
Bjorn1 Hm:(! Nu har du drivit nog med oss ciklidister:(! (jävla stenfisk!!!):(! Måste va himla kul med en fisk som man kan börja dagen med att ha tävlingen "hitta Stein snabbast idag-tävlingen" där hemma :D:D:D Hehe :D ....mmm Stein är kul! I morse stod jag och tittade rakt på han utan att se han. :-P