roedkft När fan blir gammal... Gör ett andra försök att se om jag kan tycka malawiciklider är nåt kul. Ungarna jublar över att alla fiskarna inte är gråbruna och gömmer sig hela tiden! 530795307753078
Pabbe När fan blir gammal... Gör ett andra försök att se om jag kan tycka malawiciklider är nåt kul. Ungarna jublar över att alla fiskarna inte är gråbruna och gömmer sig hela tiden! 530795307753078 Det där ser väl trevligt ut!.Sen om det är kul är en annan sak. Känner igen det. Sprakande färgexplosioner är nice ett tag, sen brukar jag gå tillbaka till substratruvares lite mer roliga beteenden. Eller köra flera burkar med olika biotoper.
Fjonken När fan blir gammal... Gör ett andra försök att se om jag kan tycka malawiciklider är nåt kul. Ungarna jublar över att alla fiskarna inte är gråbruna och gömmer sig hela tiden! 530795307753078 vad heter dom där skönheterna! :)
perik9 Ps. Tropeops Redtop Chilumba Här är dom, dålig bild, men som sagt det ska bli Ps. Tropeops Red Chilumba till slut. Ska köpa mig en riktig kamera. Riktigt elaka är dom också, drar upp en ny grupp så dessa är ungdjur på dom 2 sista korten
DaRe Här är dom, dålig bild, men som sagt det ska bli Ps. Tropeops Red Chilumba till slut. Ska köpa mig en riktig kamera. Riktigt elaka är dom också, drar upp en ny grupp så dessa är ungdjur på dom 2 sista korten Grym!! Vad heter detta i vårt artregister och i Ads senaste böcker? Dessa?: https://www.ciklid.org/artregister/art.php?ID=2007
perik9 Ja det var en Ps förut, och tydligen heter arten Bara Tropeops + ställe, lite fusk lysrör Grolux säkert 5,6 år gammalt Men ett sånt rör och ett som inte tar fram det röda blir bättre foto. Någon som har ett tips på Systemkamera helst canon + bra Macro objektiv
Peter-J-S Fisk via Den översta känner jag igen men vilken art är den nedersta? Mvh Frasse Hinderi och den nedre har jag köpt som Ahli det kan ju vara Sciaenochromis fryeri den är 7-8 cm lång men ändå ganska färggrann. Mvh. Peter.
Jimmyottosson Var inne på tassar och morrhår i växjö och fick se denna lilla malawi sjö, otroligt spännande att bara stå och titta ner och se ett helt annat beteende på fiskarna än man är van vid att se i akvarium, såg en trewavasae hane som höll revir på en meter nästan:) 56220