Lars Syns att suget är tillbaka :) Det jag sett i sommar är mest natur och vatten, men även det har varit vackert att se dig fånga. Fiskbilderna håller hög kvalite, så sommarträningen har nog gjort nytta ;)
Johan-F HåHar inte varit direkt aktiv på forumet i sommar. Kände redan i våras att suget inte fanns och har under sommaren bara skött vattenbyten och matning av firrarna. Men nu börjar suget sakta men säkert komma tillbaka. Några nya bilder. Grymma foton:) Gillar skarpt MC trewavasaen
maltandis Lite bilder från de fiskar som simmar runt i mitt 540 kar 477644776547766477674776847769 Fina bilder, den på hongin rakt framifrån gillade jag bäst.
Cronan Tackar. Har ett par nyförvärv här hemma som jag väntar på ska färga ut. Sen kommer där lite fler bilder på lite nya fiskar.
Cronan Har inte direkt sten koll på det men skulle jag gissa så är det nog Sylvania aqua star i de flesta burkarna samt grulux i en del av karen.
HaE 3 bilder till. 1. Labeotropheus trewavasae MC. 2. Pseudotropheus cyaneorhabdos 3. Labeotropheus trewavasae OB hona från Thumbi West Island.