Erik-Osterlund Nice Håkan! :) L. Trewavasae är ju så sjukt trevliga firrar. Börjar nästan bli sugen på en burk med såna igen!
HaE Tack jjacek och DaRe! Riktigt fint foto jjacek. Bara en bild kvar att posta ifrån sista plåtningen. Den gamle hanen som fortfarande är i vigör form.
DaRe Det var verkligen en toppenbild till, den hamnade direkt bland mina favoriter!! Härligt uttryck hos fisken och ljuset var vackert naturligt. Snyggt!
HaE Det var verkligen en toppenbild till, den hamnade direkt bland mina favoriter!! Härligt uttryck hos fisken och ljuset var vackert naturligt. Snyggt! Tack David! :)
maltandis HåFina bilder jjacek! Ett par bilder till på Labeotropheus trewavasae mc hanen. Fina bilder, gillar den med massa ljus i skallen (den övre)
maltandis Hälsade på Erik Österlund Kul att se så mycket fina fiskar :) Copadichromis geertsi , Copadichromis sp. "virginalis gold" , Copadichromis sp. "fire-crest mloto" Otopharynx decorus , Placidochromis phenochilus , Lethrinops albus och någon mer jag inte minns namnet på. Här är några av firrarna:
maltandis Lite mer bilder Jag tog med mig 12 stycken virginalis gold, lämnade 12-15 stycken till er andra. Det fanns även ett gäng Geertsismåttingar på 3 cm. Tack för titten Erik och de fina fiskarna
maltandis mycket snygga foto och fiskar! Fiskarna är snyggare än bilderna visar. Jag hälsar nog på snart igen, har ju inte så mycket malawiciklider hemma.
Erik-Osterlund Snyggt Jocke :) Tack för trevligt besök! Den fisken som du glömt namnet på (bild 2 i andra inlägget) är Copadichromis Elongate "luwala reef" :)