HaE 1. Demasoni på 12-13mm som överlevt i karet. 2. Pseudotropheus cyaneorhabdos hane. 3. Copadichromis borleyi hona.
DaRe Grym bild HåE!! jag flyttade min bild till egen ID tråd... http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=65901
Cronan Kör några bilder tagna nu i kväll. Inte samma kvalitet på dom som HåEs bilder men vaf-n bätre än inget. 37760 37761 37762 37763
Cronan 37764 37765 Auloncara OB som precis har börjat färga ut ska bli skoj och se vad det blir av den köpte dom på ren chans. 37766 37767
DaRe Vad är det vi ser på bilderna Cronan? Kansek uppenbart för en malawifantast, men jag är för bortkommen för det... :)
Cronan Vad är det vi ser på bilderna Cronan? Kansek uppenbart för en malawifantast, men jag är för bortkommen för det... :) Kändes som det var något jag glömde när jag la upp bilderna:I:
Cronan HåKanon snygga och välmående firrar Cronan! Kan inte annat än säga wow om din"acei" ngara. Tack HåE. Fördelen med acei är att hanar och honor är nästan lika fina. Har ett 50tal yngel som är på tillväxt funderar på att göra en stor grupp på c.a 30 djur och stoppa ner dom med firefish men vi får se.
doohan Vilken art är den svarta firren ovanför red capen? Kör några bilder tagna nu i kväll. Inte samma kvalitet på dom som HåEs bilder men vaf-n bätre än inget. 37760 37761 37762 37763
Cronan Tack. Det är en Ps Aceai ngara. Fick dock veta i dag av MagnusM här på forumet att den jag köpte som en Auloncara OB inte är en Auloncara OB. Tyckte själv att han skilde sig väldigt mycket från resten av gruppen jag köpte. Men jag ska behålla han och se vad det blir av honom.