Johan hoppas de e ok med film :) T7XJSUKLB0M o5ZmgcqWxJI electran är lite ljusa haft tänt i nån minut bara. och bubblorna på första filmen är pga av en diffusor som jag glömt stänga av.
DaRe Bara själva filmkoden, kolla ditt inlägg nu så ser du. Ni andra kan helt enkelt svara med quote så ser ni...
doohan Prot. Mbenji Thick lips En vild hanne på ca 13-14cm med attityd. Japp jag har några malawi också :)
doohan Menar du min thick lips bild så tack! Har gjort ren rutan efter att jag tog bilden o jag ska mickla med blixten lite å se om färgerna blir bättre på den. Ska hämta en hona till han om några veckor, då lär han bli glad o färga rejält. Hämtar mina vilda red cap samtidigt :)
doohan Kul! Jag skall fota den fler gånger och det kommer bättre bilder på den snart. :) Japp det var den jag tänkte på! Jag petade in den i artregistret. Vi saknade hannen
hakke77 Ditt kärlekspar är 2 hanar;) Whaaat??? Ja jag är nybörjare så ni får ursäkta Hur ser man skillnaden? Å varför håller dom på sådär? Äre pridefestival i akvariet?
Erik-Osterlund Whaaat??? Ja jag är nybörjare så ni får ursäkta Hur ser man skillnaden? Å varför håller dom på sådär? Äre pridefestival i akvariet? Kallas för att lip-lock. Två hannar som slåss om vem som ska bestämma. Den ljusare är mest dominant.
Kajjjan HåEn Copadichromis borleyi "Red fin". Wow! Vilket foto! Ja, firren är ju tjusig också förstås! //Kaj