HaE tog några snabba bilder idag vid vattenbytet inga kalasbilder men ändå 43492 43493 43494 43495 Riktigt fina och välmående firrar, speciellt albus hanen!
Wadman83 Ung Malawi bild uppdatering Fin uppdatering av mina egna ung djur Malawi Kanske något ni kan göra med dare
Wadman83 Här kommer dock inte endast Malawi Tre nya bilder på mina skyddslingar riktiga prakt exemplar av golden och är de trevawase eller Chinyangkwasi. F1:or Inte helt 100%. Samt 1av4 malar jag har denna störst riktigt fin.
Mikael-W Tre nya bilder på mina skyddslingar riktiga prakt exemplar av golden och är de trevawase eller Chinyangkwasi. F1:or Inte helt 100%. Samt 1av4 malar jag har denna störst riktigt fin. Verkligt fina trewavasae och golden.
Cronan Tack Erik. Tyvärr var geertsi hanen alldeles för vild att fota i kväll var på riktigt lek humör och kol svart med grymt gul bläs svårslaget. Ska se om han lugnat ner sig lite tills i morgon och se om man kan få en ok bild då istället.
Erik-Osterlund Tack Erik. Tyvärr var geertsi hanen alldeles för vild att fota i kväll var på riktigt lek humör och kol svart med grymt gul bläs svårslaget. Ska se om han lugnat ner sig lite tills i morgon och se om man kan få en ok bild då istället. Håller tummarna skulle vara kul att se, det är en grym firre!