DaRe
Kjell Beror på vad som har betalats - i alla fall tidigare så har NCs betalat för att tidningen skall vara framme på den 3:e arbetsdagen efter att de har lämnats in.
Tack Kjell då bör det ta 3 dagar denna gång med. Jag uppdaterar status när jag har lämnat på posten.
Kjell-Fohrman
Kan för övrigt nämna att Ciklidbaldet plockades upp på tryckeriet i Tjeckien i tid. Så de befinner sig säkert nu i en lastbil på väg norröver
DaRe
Nu är alla tidningar postade och jag gissar att ni ska ha dem på onsdag nästa vecka.
Det ser verkligen ut att bli ett toppennummer!!!
Jag och Christer lappade de sista och körde ut dem till posten efter att ha letat lite i akvarielagrets lager efter gamla nummer som krävdes pga alla sena inbetalare grr ;). Totalt tog det c:a 3 timmar.
Allt som allt var det 760 nummer som gick ut inklusive de som går utomlands.
RobinH & Nasso jag har personligen satt dit lappar på era tidningar så det ska funka.
FI, jag satte inte din och jag hann inte gå igenom alla, men hoppas den är med annars har jag en del hemma så hör av dig så skickar jag en bums.
Hittade inte heller min egen så jag får väl vänta jag med, inga förmåner här inte.
Mvh,
David Rejdemyhr
medlemsansvarig, med hjälp av Byttorp denna vända. Nästa gång står jag själv på barrikaderna.
DaRe
Det nya sättet att låta tryckeriet trycka dit etiketterna vid tryckning fungerade utmärkt och vi sparade en hel del tid på det!
FI
FI, jag satte inte din och jag hann inte gå igenom alla, men hoppas den är med annars har jag en del hemma så hör av dig så skickar jag en bums.
det är ok, tack för förvarningen
DaRe
Jag känner mig dock rätt övertygad om att den är med i alla fall!
imported
Hej!
Hej!
Äntligen så fick jag CB 1 och CB 2 i brevlådan ikväll härligt nu blir det massor av läsning, fina bilder bra artiklar men så är det ju också tidningen håller toppklass / Ann-Mari
DaRe
Redan idag, trevligt.
imported
Hej!
Hej!
Jag såg något i någon av tidningarna som kan vara Kakadua dvärgciklid men jag är inte säker är dom det så är dom otroligt fina / Ann-Mari
Pabbe
Ja, nu kom den! Nu vill jag iväg o snorkla i Amazonas:D
Anders-i-Askim
Ett nytt fullmatat nummer av Ciklidbladet damp ner i lådan idag.
Tycker att tidningen bara blir bättre och bättre.
Bra jobbat Ola och alla andra inblandade. :P
Alexander-Ylipaa
Hann även komma upp till Luleå idag :)
Ola-Sjodin
Ännu ett riktigt bra nummer. Bland mycket bra så fastnade jag verkligen för artikeln om C. marmorata. Det är inte underligt att det är svårt med stora gäddciklider...
imported
Jodå, ännu en gång kan man konstatera att Ciklidbladet alltjämt håller en hög standard... Angenäm läsning!
Mvh/Andreas.
Mikael-W
Igår kom CB ända till Helsingfors. :D
Mikael-W
Som David skrev tidigare testade vi denna gång att låta tryckeriet fästa adresslapparna innanför plastet. Vi hoppas att detta har funkat minst lika bra som det tidigare förfarandet med lappen utanpå plastet. Meddela gärna här, eller till medlem (at) ciklid.org ifall det varit problem med adresseringen.
FI
Min har inte dykt upp än så en liten förvarning då till DaRe att ni kanske måste skicka en till upp till Luleå. Men brevbäraren får på sig till på måndag.
DaRe
Fast du borde ha fått den, jag skickar. PM:a mig din adress så det med säkerhet blir rätt.
Engelholm-Audio
Jag fick två ex av nr 2. Skulle fått ett nr 1 och ett nr 2. Nu verkar allt lösa sig smidigt och extra-exet placerades i fikahörnan på ett företag med 700 anställda...
Gratisreklam på kuppen!
DaRe
Perfekt! Rätt nummer kommer inom kort, jag har varit sjuk en vecka och det ligger ren del att skicka på hög. Räknar kallt med lite tålamod... :)