Japp det var toppenbra. Christian var du där? Jag missade dig, hur gick det till:)
Jag är väldigt dålig på att känna igen folk insåg jag. Jag var tvungen att fråga massor av folk till och med Alf Stalsberg, det var lite pinsamt. Hoppas du inte tog illa upp, Alf! :)
Vi har nu en ny styrelse och jag tackar Mikael Westerlund, Ola Svensson samt Ove Planstedt för deras år i styrelsen. Hoppas alla kan stämma in i detta tack!
Nya styrelsen får väl passa på att visa upp sig framöver.
Tack allesammans som var där och gjorde helgen så lyckad. Kan bara instämma trots viss partiskhet att föredragen och föredragshållarna var toppen samt att Ivans föredrag hade en speciellt touch. Kanske inte sista gången som han besöker en Akvariehelg i Sverige?
Jag skulle vilja passa på att tacka än en gång till alla GCG medlemmar som var med och prioriterade våra besökares bästa framför egna intressen.
Tack också till de ickemedlemmar som bland annat hjälpte till att röjja i eftermiddag så att vi kunde komma hem något tidigare.
Jag hoppas att alla vid det här laget tagit sig hem välbehållna igen, vissa hade TOM så bråttom hem att dom glömde ett helt block med nya medlemmar kvar till städpatrullen;) men hör av sig till mig så skall jag skicka över nödvändig info;);)
Ser redan nu fram emot nästa års möte i Växjö!!!
Och avslutningsvis till alla som var där.....
"Dingiding ding ding ding ding