Ola Jag tycker att det är lysande och något jag i smyg önskat mig i åratal :D
Faktiskt jag med ;)
En svårighet med det systemet är ju lokalerna. Visst det finns alltid konferensanläggningar med flera förläsningssalar som funkar utmärkt men de kostar ju därefter. Här blir det lite av en kompromiss.
Dels har vi den stora salen, sedan har vi en våning upp en stor vestibul som vi med hjälp av lite avgränsningar skall kunna få bra. Svårigheten var det 3:e rummet för här finns bara ytterligare ett pyttekök (som var för litet) och sedan hyr också Friluftsfrämjandet ett stort kontorsrum. Det är detta som Friluftsfrämjandet var hyggliga nog att låta oss använda - men det kommer att kräva en rejäl ommöblering för att det skall funka.
Så det blir ett test - vi tror dock att det kommer att bli bra.
Jag har nu också skickat ut 2 inbjudningar till långväga föredragshållare (håller än så länge tyst om vem det är). Den ene svarade omedelbums men denne var upptagen men skulle kolla om det gick att ändra tidpunkt för det andra evenemanget.
En förhoppning med att vi redan nu går ut med inbjudningar är ju just att folk (både föredragshållare som åhörare) inte skall vara bokade redan nu.