kajp Men så kom då ägaren till detta place. Iklädd den normala arbetsklädseln dvs Äkta Celvin Clein kalsonger. :-| Han påpekade snällt för mig att fisken fanns utanför i de betongkar de hade. Jag uppskattar dessa till ca3x3meter o 50 djupa. Filtrering finns inte o allt ligger i starkt solljus så sikten i vattnet är i princip noll. Så förväntningarna var också i princip noll men Mr CC ville gärna visa vad som fanns i dessa uppskattningsvis 50-75 betongdammar. Så vi for runt med två håvar o en kamera. O nu kan ni börja gissa vad som fanns i dem ;)
kajp Anders i Plattfisk;) Anders det vore för enkelt. O sedan är det inte en art utan snarare en i varje betongdam.
Ola-Sjodin Intressant! Jag skall till Singapore i mitten av oktober. Har du något tips på någon odlare som är bra och dessutom tar emot besökare?
kajp Det är inte så svårt för de ligger rätt samlade i två områden men jag kan Pm.a dig lite adresser.
Ola-Sjodin Det är inte så svårt för de ligger rätt samlade i två områden men jag kan Pm.a dig lite adresser. Tack, det vore bussigt.