PiaJo Åh, kul :) Det är 50 kuber så det stämmer och jag kör knappt med pmdd i karet, pytsar i lite då och då bara och det är "dåligt" med ljus så jag är glad att växterna ser bra ut iallafall, men det är icke-ljuskrävande växter så det skall nog gå bra fortsättningsvis med :)
Molin Slänger ut en bild på en av mina vanliga, när jag ändå är på G ! Ja, rätt att det inte är hybrid, känns vara så genom att den inte förekommer i naturen ! Var dock ute efter en reaktion, måste rensa lite då en 6-8 diskus på väg in till nyår !
FrePGun Åh, kul :) Det är 50 kuber så det stämmer och jag kör knappt med pmdd i karet, pytsar i lite då och då bara och det är "dåligt" med ljus så jag är glad att växterna ser bra ut iallafall, men det är icke-ljuskrävande växter så det skall nog gå bra fortsättningsvis med :) Nice, du har PM!
Tindra Ful, snygg eller ? Denna hybrid av altum ! Den är så läcker tycker jag! Ska hämta mig ett gäng imorgon :)
_AquA_ Tack! Det är ett lekpar som jag köpte för någon vecka sen, tanken är väl att jag skall kunna få lek på dem men tanken är inte att odla, utan bara trevligt att få se nån lek. Tror inte att de klara dra upp yngel när det finns tetror i karet och för att få ut dessa måste jag riva karet och det vill jag inte :) Det är faktiskt bra att det finns tetror för då slipper hanen ta ut sin aggression på honan som oftast brukar hända med scalarer som leker. De lär nog kunna dra upp yngel efter ett par lekar. Fina i vilket fall! Vad är det för kuber du har? Någon speciell märke?
PiaJo Det är faktiskt bra att det finns tetror för då slipper hanen ta ut sin aggression på honan som oftast brukar hända med scalarer som leker. De lär nog kunna dra upp yngel efter ett par lekar. Fina i vilket fall! Vad är det för kuber du har? Någon speciell märke? Tror det kan vara bra med, tills de kommer på att de är små nog att komma in i munnen och är goda ;) Dessa kuber har jag tagit över av en god vän och dessa är byggda utav Jagefeldts i Lysekil :)
hellsson 49924 Ett yngel från Redback :) hoppas på fina djur då föräldrarna är riktigt fina :) /Tommy
Cronan Fina bilder Cronan :-) Tack. Har du några bilder på föreldrarna till den du vissade på bild? Undrar när mina ska bli rödare har börjat färga lite iaf.
_AquA_ Ursäkta sent svar men här följer lite bilder på föräldrarna! :) 49992 49993 49994 /Tommy Det var inte lite rom det inte!!! Stora fina exemplar! Saknar min gamla hane med sin hona...