Dag-Jostein-Andresen Hei venner! Tenkte bare jeg skulle vise dere noen bilder av ett av mine akvarier. Denne gang er det et 3000 liter hvor jeg har 28 Kitumba svømmende. 20 av disse er VF, resten F1. Arrester meg hvis jeg gjør noe feil her. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal legge inn bilder på sidene, og derfor har jeg kopiert bildene mine fra nettakvariet i Norge. Gi beskjed hvis dette er ulovlig.....
deelay Man kan ju ha så där men det är ju inte rätt =) Fiskarna ser grymt fina ut och baljan e inte helt fel den heller =)
nicson Detta var fräckt! Har länge hävdat att Norge är Europas Texas. Det är väl Longhorn ovanför karet? :P
Dag-Jostein-Andresen Imponerande! Vad är måtten på burken? //Peter Takker! Målene er 365 x 90 x 90 cm. 22 mm helglassakvarium med Weissglass i front.
Dag-Jostein-Andresen Detta var fräckt! Har länge hävdat att Norge är Europas Texas. Det är väl Longhorn ovanför karet? :P Takker! I Norge kaller vi det gnu - wilderbeast på engelsk....
Dag-Jostein-Andresen HåWow, vilken snygg frontosa grupp. Det verkar vara bra storlek på dom. Välkommen till forumet. Takker!!!
Dag-Jostein-Andresen Man kan ju ha så där men det är ju inte rätt =) Fiskarna ser grymt fina ut och baljan e inte helt fel den heller =) Takker
Norrland Kanon fina fiskar. Kul! Vart fick du tag på brädet? Tycker det ser ut som gammalt friggebo eller stall trä. Ovanligt är det dock. ...en Gnu?
specmats Dag-Jostein Takker! I Norge kaller vi det gnu - wilderbeast på engelsk.... det heter Gnu här med:) coolt akvarium å läckra firrar
Ove-Planstedt Kanon fina fiskar. Kul! Vart fick du tag på brädet? Tycker det ser ut som gammalt friggebo eller stall trä. Ovanligt är det dock. ...en Gnu? Tycker det ser ut som "drivved", rester från en sjunken båt, snyggt
DaRe Välkommen hit och grymma bilder/fiskar! Läckert med den storleken på akvariet, jag var tvungen att kolla en gång på rubriken till när jag såg grabben som tittade in i havet, hehe. Går ynglen i samma akvarium?
Barracudan På bild 1 till vänster om mitten längst ner, och bild 12 längst ner till höger ser ut som en mpimbwe? Lite mer ljusmetallicblå. Kanske bara ser ut så på bilderna? Eller har du köpt den för sig?
Norrland Ove Tycker det ser ut som "drivved", rester från en sjunken båt, snyggt Sanna dina ord. Wasa pa någe vis. Du påminde mig om vad det såg ut som. :D