Dag-Jostein-Andresen Her er bilder av noen av mine Neolamprologus mustax : Dette bilde ble litt uklart, men viser hvordan mustax er vit under hodet:
Dag-Jostein-Andresen Triglachromis otostigma - mistet et øye under transporten til Norge - men klarer seg kjempefint sammen med kjæresten sin. Her også med en av de flotte fargerike Cypriochromis leptosoma sp Kitumba.
Dag-Jostein-Andresen Cyprichromis leptosoma jumbo sp Kitumba Legg merke til øyet til yngelen i munnen til den snart spytteklare hunneneXmas:):
Dag-Jostein-Andresen Og så må jeg jo bare ta med et par tre bilder av mine evigdansende Enanthiopus Melanogenys Kilesa- gutter. Dette er noen skikkelig trofaste slitere av noen fargeklatter. Blir aldri lei av å se på!!
Decimus Dag-Jostein Her er bilder av noen av mine Neolamprologus mustax : Dette bilde ble litt uklart, men viser hvordan mustax er vit under hodet: Efter litet letande så skulle jag vilja hävda att detta är en Neolamprologus mustax "Sumbu" Tänkte om det var bra att få den infon för er som sköter uppdateringarna i artregistret. Gott Nytt!
HaE Dag-Jostein Og så må jeg jo bare ta med et par tre bilder av mine evigdansende Enanthiopus Melanogenys Kilesa- gutter. Dette er noen skikkelig trofaste slitere av noen fargeklatter. Blir aldri lei av å se på!!QUOTE] Wow, fantastiskt snygg!