tege Kan tillägga att dom senaste tävlingarna har det varit stenhårt mellan 1: & 2: plats då oftast sista 1-3 rösterna har bytt plats på 1:an och 2:an.
DaRe Då var resultaten för September klara 1:a plats Namn på bilden: Snäckskalsviken Fotograf: Göran Åstebro 2:a plats Namn på bilden: Tropheus Kiriza gold fight Fotograf: Stefan Sjöberg 3:e plats tilloch omgångens Rookievinnare Namn på bilden:Petenia splendida Fotograf: Ove Planstedt Grattis till er alla, även till er som hamnade strax utanför pallplatsen. Resultaten hittar ni här http://www.ciklid.org/fototavling/foto_resultat.php?manad=9&ar=2011 Grattis alla! Sjukt bra jobbat. Jag missade detta inlägg. Häng på och gratta vinnarna!!
Ove-Planstedt Grattis alla! Sjukt bra jobbat. Jag missade detta inlägg. Häng på och gratta vinnarna!! haha... jag missade detta med, grattis Göran till vinsten och tack till alla som röstade.
Goran-A Efter att ha läst CB nr3 Så känns det skönt att se att vi har en väldigt fin återväxt bland fotograferna. Något som som var intressant att läsa är att det är Nikon som reagerar i täten med sitt trådlösa blixtsytem även bland återväxten. :D:D Kan bara hoppas att jag har haft en liten inverkan till val av kamerautr genom alla mina tidigare bilder i tävlingen samt reklam för blixt ovanifrån. Ös på med mera foton i tävlingen. Mvh Göran
maltandis Grattis alla forografer, när jag blir stor ska jag oxå lära mig fotografera. Jag har ju jobbat med bildkomposition i ca 15 år men är usel själv på att plåta. Jobbade tidigare som bildproducent på Aktuellt.