Kajjjan Huga! Då måste man ju räkna karen o fylla några! :-| Absolut! Och, förresten, det kan inte vara lagligt att ha 20 TOMMA akvarier!! //Kaj
DaRe Ganska jämt i detta läge mellan SA, malawi och tanganyika. Vet inte hur man fixar detta då man inte kan mata in siffor i gallupen. Man kan ha massor av alternativ: malawi 1 kar malawi 2 kar malawi 3 kar malawi 4 kar malawi 5 kar malawi många kar och samma för alla kategorier. Gallup: Hur många kar har du i respektive kategori?
Kajjjan Sydamerika har ryckt i toppen, och målfoto om andra platsen mellan Malawi och Tanganyika. Men visst är valdeltagandet lite lågt? Nog har vi haft inne bra många fler än 52 personer på forumet sedan omröstningen startade? //Kaj
DaRe 1:a gallupen på evigheter, i slutet av semestern, men nu kommer folk tillbaka och kanskle smackar in en röst.
Kajjjan 1:a gallupen på evigheter, i slutet av semestern, men nu kommer folk tillbaka och kanskle smackar in en röst. Så är det säkert. Vi får hålla tråden aktuell så att folk ser den när de kommer tillbaka till forumet. //Kaj
Kajjjan Har inte tänkt på det innan, men Malawi, Tanganyika och Sydamerika har tillsammans lite drygt 100% av ....? ;) Men man ska väl läsa det som så att 29,73% av de som röstat har Malawi som (minst) en av sina favoriter, eller hur? //Kaj
Ola-Svensson Detta betyder att de som håller tanganyikaciklider (undantag troffar) och i ännu högre utsträckning malawiciklider är sämre på att skicka in artiklar till Ciklidbladet än andra. Eller så håller de flesta tanganyikaklickare troffar och då gäller detta bara malawigillare.
Ola-Svensson Har inte tänkt på det innan, men Malawi, Tanganyika och Sydamerika har tillsammans lite drygt 100% av ....? ;) Men man ska väl läsa det som så att 29,73% av de som röstat har Malawi som (minst) en av sina favoriter, eller hur? //KajJapp, eller så är galluppen totalt felprogrammerad ;)
Mikael-W Ola Japp, eller så är galluppen totalt felprogrammerad ;) En person kan lägga flera röster, och procenttalen räknas sedan i relation till antalet röstande, inte antalet givna röster.
Kajjjan Med ett SA- och ett Malawi-kar så är man alltså väldigt mainstream....hmm*-) Hade man ett behov av att vara unik skulle man satsa på ett Asien-kar istället.:S //Kaj
maltandis 22 kar med Tangaer ;) Vill oxå ha 22 kar med Petrochromisar och Tropheus 8| Får kasta ut möblerna, sofforna och TVn, tittar ju ändå inte på tv om jag är hemma. Jag vill ju helst ha betalt för att titta på tv, och de får jag ju på jobbet ^o
THORLEIF Vill oxå ha 22 kar med Petrochromisar och Tropheus 8| Ahh..bare troffer og petroer er vel lidt overkill;)
cichlids4fun Ahh..bare troffer og petroer er vel lidt overkill;) jag har 52 kar tanganyika dock inga petros eller troffar:D
THORLEIF jag har 52 kar tanganyika dock inga petros eller troffar:D Hmmm...svært at komme uden om troffer og petroer,hvis man er til Tanganyika;) men om du vil så har jeg lidt af det hele:D