DaRe Ändå 164 röster, men det finns aningen fler personer med ciklider i norden :). Bara på denna site finns flera tusen registrerade varav alla som är kvar nu varit inloggade de senaste tre åren, kanske med något undantag iofs.
affealien Lyckats missa denna tråden helt! Fast har inte varit superaktiv senaste månaden heller. Men självklart är det Sydamerika som hägrar hos mig.
Kawasa Lyckats missa denna tråden helt! Fast har inte varit superaktiv senaste månaden heller. Men självklart är det Sydamerika som hägrar hos mig. ditto, men har nu röstat
JRB Det var jag som röstade :), tittade inte på senaste inlägg utan impulstryckte när jag såg den ... Har den ett eget liv? kanske är det nu det händer... maskinerna tar över :o
delfin61 Ja, nu har jag också röstat. ser ut som jag följer trenden. Sitter på ett hotellrum i Penang Malaysia.Tänkte besöka Penang Sea Garden imorgon :)
mrazster Ja, nu har jag också röstat. ser ut som jag följer trenden. Sitter på ett hotellrum i Penang Malaysia.Tänkte besöka Penang Sea Garden imorgon :) Niiice !! :D Lite bilder hade varit trevligt !