imported_na6 Hej! Det är en glädje att se snäcklekarnas boplats, dom har intagit respektive snäcka, en vän till mig berättade att när man väl kommit igång med vatten så börjas det att leka, mycket roligt. I morgon iväg till leasing och hämtar Compressiceps,jo förresten mina snäcklekare heter Neolamprologus multiaecvifaciatus. Lycka till mvh Ann-Marie
StefanL Jag har själv haft Ocellatus och de var oerhört intressanta att följa. Snäcklekarna är nog den fiskart som gett mig mest glädje, man kan sitta i timmar och se dom jobba fram sin koloni. De är helt enkelt underbara med sin ringa storlek, beteende och humör. Stefan, Skövde 375L Malawi 2st 105L Ungdjur/Yngel 1st 16L Yngel
Cutekid En snabb fråga ? Ann-Marie !!! ärligt, hur många akvarier har du igentligen? Eller är du utskickad av "leasing" för att göra reklam? Bara nyfiken ! Calle Tropheus ikola & moliro
imported_na3 kanske dax för en dagboks funktion på sidan? om nån har intresse för att läsa om vanliga/dagliga händelser i våra kar så kan den klicka in sig där istället/ eller skriva