DaRe Om ni ser något skumma inlägg från min sida så kan jag meddela att min son varit framme. Han tycker att jag är på forumet lite mycket och spelar som han säger. det mesta är borta, men jag vet inte om jag hittat allt dock. Haha, kul grabben.:D:D:D
cfakvarielagret Om ni ser något skumma inlägg från min sida så kan jag meddela att min son varit framme. Han tycker att jag är på forumet lite mycket och spelar som han säger. det mesta är borta, men jag vet inte om jag hittat allt dock. Haha, kul grabben.:D:D:D Jag tror vissa säger att dom har blivit avstängda av samma anledning ..... då dom inte minns sina inlägg sprit aldrig ......................
DaRe Hehe ja man vet aldrig. Det sista jag såg kan skrivit var "jag vill bli ordförande" hehe det tog priset.:o:o:o annars var det mest jag gillar fiskar och annat.
cfakvarielagret Hehe ja man vet aldrig. Det sista jag såg kan skrivit var "jag vill bli ordförande" hehe det tog priset.:o:o:o annars var det mest jag gillar fiskar och annat. Din grabb vet precis vad vi behöver snart
cfakvarielagret Tydligen har han lite koll...:-| Men jag har ett uppdrag som passar mig som handsken. Aha familjemedlemskap....... be att han skaffar en egen avatar ............hur gammal är denna smarta pojk han får en varm choklad nästa gång han kommer på besök
DaRe Det blir välett besök om inte allt för långe CB3 är på g. han är 11, ännu så länge loggar han in med mitt konto. Mest för att busa. Han har Guldsömmar, och lite tetror och fengäddor och öronålar.
cfakvarielagret Det blir välett besök om inte allt för långe CB3 är på g. han är 11, ännu så länge loggar han in med mitt konto. Mest för att busa. Han har Guldsömmar, och lite tetror och fengäddor och öronålar. Be honom skolka från skolan ...... så packar vi ciklidbladet tillsammans