Tisse89 se till att vinna allsvenskan nu då och banga inte på slutet som ni brukar ;) sen går ni till final i SC oxå så vi får spöa er där:D Om kff få möta hif i sc så är det tur att ni har ängöl, bra tröstöl! ;-)
cichlids4fun Om kff få möta hif i sc så är det tur att ni har ängöl, bra tröstöl! ;-) nä ängöl kan göteborgarna dricka bara dyr enligt mig inte ens god;) vi får väl se cupvinst är rätt troligt:D
Rivulatus Mmmmm... den nya versionen 2012 blir än godare ;). Mvh Jari Kan man fortfarande köpa den?? Sambon skulle uppskatta en sån mer än alla rosor i världen :)
jarinen Kan man fortfarande köpa den?? Sambon skulle uppskatta en sån mer än alla rosor i världen :) Köpt i finland i augusti. Mvh Jari
Micke Inte alls dumt faktiskt, från systembolagets höstsortiment. Återhållsam alkoholstyrka vilket kan vara bra så här en torsdagkväll.
Wilhelm Hur ska jag hinna prova alla bra tips?? Jag har bara ett liv. En öl om dagen, så får du många liv! ;)
PatrikMalmo Den bästa är den man har många av - blandat med doften av handbollsklister... *s* Na, svårt att kora den bästa. Stämning, humör, väder. En jag iof alltid återvänder till är Fuller´s ESB. Jag blir alltid förvånad över hur god den är. Tuborg Classic på flaska är också en höjdare, blir alltid förvånad över hur snabbt den tar slut. På tal om Köpenhamn så finns även Charlie´s bar, Nörrebro Bryghus, Plan B samt Apollo. Najs ställen allihop.
Ove-Planstedt Gav belgarna en ny chans. Mycket syrligt och fruktigt, men fullt drickbart riktigt bra faktiskt:)