Micke Spontanjäst lambic med vita druvor från Mikkeller, ett utmärkt nyårsbubbel för dem som föredrar öl.
Micke Spontanjäst lambic med vita druvor från Mikkeller, ett utmärkt nyårsbubbel för dem som föredrar öl. Fantastiskt öl, betyg 9/10!
Wilhelm Störtebeker var den mest kände tyska sjörövaren! Ölet är gott! 2-3 klunkar så är ölet slut och en ny flaska med det livsviktiga innehållet måste öppnas! :P
Micke Den här måste också rekommenderas, Mikkeller Black. En fantastisk Imperial Stout på 17,5% utan att smaka alkohol. Testad på fat hos Bishops Arms i Helsingborg i veckan.
Micke Ove En bra krämig stout Jag gillar den, len och bra. Här blev det en Belgian Style Yeti från Great Divide.
Ove-Planstedt Har ingen "goöl" hemma får väl trösta mej med en singelmalted. Ja det går bra det med:D
DaRe Ska vi behöva starta en whiskytråd... ;) Talisker double matured äger. Grymt god. Lagavullin är bra den med. Bästa jag provade är en 29 årig ardbeg, ojojoj jag säger då det.
Ove-Planstedt Ska vi behöva starta en whiskytråd... ;) Talisker double matured äger. Grymt god. Lagavullin är bra den med. Bästa jag provade är en 29 årig ardbeg, ojojoj jag säger då det. Ardbeg är min favorit whisky, hat testat ett flertal den från 1975 är nog min favorit.