DaRe Familjemedlem är medlem så det är ok! Vill ni ha många lotter själva så skaffa familjemedlemskap till hela familjen ;)
DaRe Kajjjan den var inte tokig. Där skulle de sitta fint. Jag lovar dig att jag är enormt sugen, men kan inte vet inte hur jag ska få till det. Deelays bild fick en inte mindre sugen. Vilken skönhet!
tege Kajjjan den var inte tokig. Där skulle de sitta fint. Jag lovar dig att jag är enormt sugen, men kan inte vet inte hur jag ska få till det. Deelays bild fick en inte mindre sugen. Vilken skönhet! Det finns många som tillverkar akvarium i stockholm, hur svårt kan det vara....:D
DaRe Ja det verkar ju enkelt nu är ljuset fyller upp mitt sinne. Tyvärr finns mörka moln i form av hrmm, nej dit går vi inte...
Ola-Svensson Hur mycket plats och hur mycket skötsel per vecka kräver en VF-grupp av det här slaget egentligen?
ChristianAlfredsson Om du inackorderar dem hos mig så tar skötsel ingen tid för dig + att det finns plats. ;-) Du får hälsa på dem när du vill
maltandis Vill ju inte på något sätt få andra att tappa sugen och inte köpa lotter, men det här tänkte jag ta hem! Xmas:)<:o) Förstapriset skulle väl funka här: 32681 :D //Kaj Ser bra ut Kaj, jag kommer ju att köpa två lotter (om de finns några kvar i morrn) :-)
Goran-A Trevligt initiativ hoppas att det blir en vinnare som inte har troffar idag som vill pröva dessa fina fiskar. Kan bara tillägga att jag har en fin grupp på närmare 40 fiskar, som liknar vinst fiskarna, så det är bara att gratulera den kommande vinnaren till de fina troffarna. Mvh Göran
ozric 2 %`s chans å vinna. Jag är en gambler - jag är på! Krängde mina sista ciklider idag å karet somnu står tomt blir jag väl inte av med.. Vinne rjag behåller jag det! Å Ndole håller jag högt! Vad är det för fördelning?
maltandis Jag med, beställde 2 lotter just nu, en till mig och en till familjemedlemmen Elin. Ska även snacka med fru Fortuna.
cichlids4fun Vinner du så löser vi det på ett bra sätt. ok då ska jag fixa lotter på lördag i dag och i morrn hinner jag inte, får väl muta några polare att köpa lotter åt mig oxå så chansen ökar ;)
Wilhelm Om jag mot all förmodan skulle köpa en lott och vinna, vem vill ha dessa troffar då eftersom jag inte vill ha några?
Alexander-Ylipaa ok då ska jag fixa lotter på lördag i dag och i morrn hinner jag inte, får väl muta några polare att köpa lotter åt mig oxå så chansen ökar ;) Bara de är medlemmar så ;)
DaRe Om jag mot all förmodan skulle köpa en lott och vinna, vem vill ha dessa troffar då eftersom jag inte vill ha några? Vilket erbjudande!
johho Om jag mot all förmodan skulle köpa en lott och vinna, vem vill ha dessa troffar då eftersom jag inte vill ha några? Jag kan ta dem :)
Kajjjan Tänkte också på vilka möjligheter jag hade att skaffa fler lotter, men sen tänkte jag att jag är bara ute efter förstapriset så vinstlotten räcker för mig. Och den har jag ju redan köpt. :D //Kaj Ödmjukhet är bara en av mina många starka sidor.;)
johho Vad skulle priset på en sån här grupp vara i affären? Tänker att 50 lotter blir ju 5000 kronor, så delar man det rakt av blir det ju 250 per fisk, det kanske är normalt pris för en VF troffe, kan inte säga att jag handlar sånna varje dag :)
johho Säg att 25 lotter inte säljs, istället för att ta tillbaka lotteriet kanske de som vill av de som redan köpt kan få chansen att skaffa ytterligare lotter? Bara en tanke :)
tege Säg att 25 lotter inte säljs, istället för att ta tillbaka lotteriet kanske de som vill av de som redan köpt kan få chansen att skaffa ytterligare lotter? Bara en tanke :) Den risken är strax över, efter endast en dag.