Erik-Ahlander Tack Kaj! Men jag förstår ändå inte varför de lyckas odla arten nu men inte förr. Jag hade väntat mig någon mer spektakulär förklaring, typ 'hade ni gjort så här tidigare, så hade det lyckats'. Men det är alltså fortfarande lika svårt att odla vildfångat?
Alexander-Ylipaa Hur går det med era Altum ute i landet? Mina simmar fortfarande i 576an med ett gäng malar och några tetror. Artemia, mysis och tetrabits står på menyn.
kajp Erik ÅTack Kaj! Men jag förstår ändå inte varför de lyckas odla arten nu men inte förr. Jag hade väntat mig någon mer spektakulär förklaring, typ 'hade ni gjort så här tidigare, så hade det lyckats'. Men det är alltså fortfarande lika svårt att odla vildfångat? Så är det nog då Tony Tan inte fick någon odling på dem denna vinter. Så det är nog ff inte så enkelt.
DAHLBERG Alexander Ylipää;868328Hur går det med era Altum ute i landet? Mina simmar fortfarande i 576an med ett gäng malar och några tetror. Artemia, mysis och tetrabits står på menyn. Är ju straffbart att bumpa en tråd som du gör utan bilder :-| :D
Wilhelm Om 1 - 1½ år så kanske, kanske mina Tony Tan odlade får för sig att leka! De går ihop med mina Blue Honey och har säkert tittat på hur man gör! ;)
Jonny en bild på 3 av mina Vilka fiskar, måste verkligen ha tag i några. Har ju ett 375 som bara står utan fisk. Skulle ju suttit som handen i handsken att ha ett gäng där ju.
cichlids4fun Snygg bild Peter tack:) lite skitig ruta bara, men de är fortfarande rätt blyga har slängt i 30 tetror men det hjälpte bara lite, ska nog snart upp till göteborg igen så det får nog bli påfyllning om du har några kvar
Wilhelm Mina altum står alltid med näsan mot rutan i högra delen av akvariet där avståndet till motstående akvarium är 40cm. Så det är svårt att ta bild på dem!
Banderad Mina altum står alltid med näsan mot rutan i högra delen av akvariet där avståndet till motstående akvarium är 40cm. Så det är svårt att ta bild på dem! Grymma fiskar Wilhelm. Det finns nog inga fiskar som är mer majestätiska än fina Altum. /Jocke
Rovarprinsen Wow snygga bilder å snygga firrar Wilhelm. Hur har du fått sån färgton i bilderna? Faan jag vill oxå ha Altum. Snart kastar jag ut skrivbordet å låter Sture limma en burk till. Som det är nu har jag 1600liter SA fisk i mitt kontor. Kanske blir en burk i form som ett skrivbord...
Jonny Alexander Ylipää;868925Ber om ursäkt för speglingarna. Inte lätt att fota i lokalen. :D:D:D E så grymt snygga fiskar.
Banderad Alexander Ylipää;868925Ber om ursäkt för speglingarna. Inte lätt att fota i lokalen. Riktigt fina Alex. Bara att sjunka ner i saccosäcken ni förhoppningsvis har placerat i lokalen och njuta ;) /Jocke
hult87 Riktigt fina och majestätiska altum det ni har! när jag har ett kar värdigt altum kommer jag skaffa ett gäng :) fram tills dess får jag kolla på era och njuta! :) men tyvärr inte i någon saccosäck ;)