THORLEIF Smider lige hvad jeg har af billeder fra søen og fra Toby Veal`s fangststation...Billederne er taget med DPS 7,2 MP Sony camera!
Anders-i-Askim Fantastiska bilder TORLEIF! :D Är det Ophtalmotilapian på de följande bilderna som byggt den enorma bowern?
DaRe Wow vilka bilder!! vad är det för rovciklid som nästan ser ut som en crenicichla man ser bland bilderna?
THORLEIF Anders>Nej ikke den...forladt rede jeg så på vej ud!Dem fandt du i overgangszonen fra sand til Sten David>Det må være en L.Kendali :)
Kajjjan Härliga bilder! Var någonstans runt Tanganyikasjön är bilderna från? Hur tog du dig dit? Berätta gärna lite mer om resan! //Kaj
THORLEIF Hej Kaj :) Billederne er fra Chaitika området og hele vejen op til Maswa området...Der er meget at fortælle om selve rejsen ;) men vil først og fremmest vise billederne! mvh Carsten
THORLEIF Jae...Problemet er bare at min Dagbog fra turen gik tabt i regnen(kælder fyldt med vand) i KBH i Juli måned :( men det er jo så lidt min egen fejl!men visse steder er jo åbentlyst,med fiskene som er på billederne :)