THORLEIF Prøv at lægge mærke til her hvor Duboisen gnaver af svampen!Får den mon sin gule farver i båndet herfra?
rogerj Måste ha varit en fantastisk upplevelse :) Detta är ju en dröm för oss alla som inte varit där. Fina bilder dessutom Mvh Roger
THORLEIF Ved Kalilani(Karilani)skulle vi have været i vandet,men krokkedillen i vandet gjorde vi blev på båden... Lidt balloner til de lokale giver liv og glade dage... Lidt brændstof til båden fik vi også her...
THORLEIF Der fohandles om prisen via Oscar,som er manden med strå-hatten... Gjorde ophold ved en lille ø for at gøre lidt opdagelser...Bla. en Krokkedille i buskadset... Tror den målte omkring de 3 meter...men ville ikke tættere på end her hvor jeg står 5 meter fra den... Der ligger en air-strip nord for National parken du kan flyve til...
cichlids4fun Ja,Peter...en fin Moshi :) åfan brukar de ha så svarta huven? otroliga bilder thorleif jag bara älskade färgen på compressicepsen ta hem några såna åt mig när du åker igen ;) finns ju massa vill ha fiskar på dina bilder:D
THORLEIF Peter> Jae,når du kommer mere nord på(iforhold til Mushien fra Mahale)er de mere Brune/sorte i hovedet...Håber der kommer en del forskelligt hjem når jeg har været der igen :) lidt forskellige ting som ikke ses til dagligt...Problemet med nogen af disse kraftige farver på på eks. Compress. det er at de ikke holder farverne i lægden:/ mvh Carsten
imported Är det en liten Boulengerochromis microlepis i inlägg 39? Du har ingen bild på en stor Boulengerochromis microlepis till artregistret?
THORLEIF Ingen blåt at se..Men dette er faktisk en Sp.Texaa Blue :) De "mørke" pletter i træerne er reder fra Chimpanser...