...var lite klumpigt skriven map skällsord....
Vi är alla stolta ciklidister och stödjer NCS, men för att visa det med en T-shirt, mugg eller motsvarande så kanske vi borde göra som företag i allmänhet. Dvs mellan varven så görs en
sk. Re-branding av företag. Utan att göra reklam tycker jag ex. att Akvarielagrets logga
är ett exempel på en betydligt coolare logga. Det är ju knappast en speciell art :-), men som logo lite mer 2012. Om sedan en T-shirt eller piké ska användas som bas är en annan fråga, osv...
Det måste ju finnas någon inom NCS som jobbar inom detta område som skulle kunna få till en "logo" tävling med relevanta riktlinjer
-Det var det här jag ville komma till! -Kolla -även om Diskus- bara improviserade- så är bara den designen, så mycket "häftigare!
Diskussionen är igång! -Efterblivenhet,.,ok ett dåligt val. Men Jag har ett förslag , och om Ni tycker så. Jag skulle bära . Med stolthet en T-Skirt : ATT -Vi har ju 12st månadens -fisk. Att man sedan; efter årets slut fraqmrösta 1 av de 12! Och att den bilden blir en ,antingen . Rygg-tryck, eller -Front tryck =) NCS-Loggan ,kan man sätta antingen på axeln eller, en stor över ryggen.. Alltså Varför inte en Design tävling i JAN 2013 för "Årets NCS-Skirt? -Givetvis kan alla ,som fortfarande älskar dagens model.köpa denna ändå ;-)