salmberg En liten foto uppdatering :D Thorichthys pasionis "laguna perdida" lite "action" bilder inbördes mellan hane och hona i respektive par. Man kan se rättså tydligt att paret på sista fotot är gulare än paret på första fotot. Riktigt fina fotto Robin.
Micke-Jarhl Thorichthys pasionis "laguna perdida" hane ca 12cm Fina fisken RObin ha en go helg det är ju fredag :D
cichlids4fun Tack roligt att ni gillar den:D Har du fått några småttingar än då? de är riktigt lika mina
cichlids4fun Nope inte än.:( ok, men det kommer nog snart mina gick igång på en temphöjning till 27grader
RobinH ok, men det kommer nog snart mina gick igång på en temphöjning till 27grader Mina går alltid i 27grader, kanske skulle man sänka och sen höja igen! får se.
cichlids4fun Mina går alltid i 27grader, kanske skulle man sänka och sen höja igen! får se. testa ett hyffsat stort kallvattenbyte
cichlids4fun ja det gjorde jag igår kväll :) till 20grader. då leker de nog när tempen gått, mina tog 2 dar på sig efter jag höjt