Ja jag har märkt att det är många som går in endast för att "titta" på annonser speciellt när man har foto, 300-400st visningar är inte ovanligt, och ända är det väldigt sällan man säljer något!
Visst jag håller på med CA ciklider som inte är världens populäraste och brukar vara svårsålda det är jag medveten om men 300-400st visningar och väldigt lite intresse, det bevisa att det är många som bara kollar annonser för att titta inte köpa, och det står ju oftast i rubriken vad det är som är till salu!
Därför tycker jag det kan kvitta om man har foto eller inte. Är det någon som är intresserad kan man ju alltid maila foto iså fall
Kanske är det mångas erfarenhet att det är "lika svårt" att sälja med bilder som utan :(
Jag kan ju bara tala för mig själv och för mig skulle en bild på några snygga ex. fiskar "vara tungan på vågen" att vilja köpa eller att mitt intresse väcks som med en bild på en snygg rot som jag annars bläddrar förbi.
För övrigt tycker jag Zoopet generellt har en snygg "förlaga" av vad NCS skulle kan ha, utan att vara precis på funktionerna. Det ser trevligt ut, men kan säkert med allas kloka huvuden göras ännu bättre på "vår sida".
Mvh
Uffe