Och
Jag har haft från alla utom annectens o brichardi om man inte räknar red cheek som en brichardi. Det var du som frågade och jag svarade så iom det så handlade det om detta åxå.
Precis :) Gent emot majoriteten stack jag inte ut hakan speciellt mycket, men mot dig gjorde jag det lite. Det var mer som ett konstaterande.
Klart en black inte vet det. Dom är bara så.
Näe jag tror inte deras lynne påverkas då dom hamnar hos en annan variant egentligen.
Vi delar in allt i allt så varför inte efter lynne om det nu är möjligt. Vi gör så med både hundar o hästar, så varför inte fiskar. Men att påstå att alla blackar är elaka o livliga är ju något jag inte gör. Däremot generellt tror jag att dom uppfattas så av den stora majoriteten av dem som håller dem.
Jag har haft från alla grupper utom anectens men det var nog inte det det handla om.
Tycker heller inte du sticker ut hakan speciellt långt då du påstår saker som finns att läsa både här och där.....men är det verkligen så?
Hur vet en black att han tillhör just blackvarianten och ska bete sig på ett visst vis?
Hur indelas grupperna av oss avelsintresserade människor? Inte är det efter lynne i alla fall.
När en variant flyttar från en grupp till en annan ändras deras lynne då också?:P