kattsta Tackar Tomas.... Har inte så många ob Kalambo, tror att det bara är 3st som bara är ob Kalambo. Jag har 7st vf Golden Kalambo, 12st f1 Golden Kalambo och 3st f1 ob Kalambo än så länge men det är hela tiden fler som ändrar skepnad....... Kul att du får fram Golden Kalambo det är ju inte så många som blir det. Robban och jag hade ju en grupp förut. Vi har inte fått någon som ändrat skepnad. Tomas
tomsand Udda sällskap för en Tr. black bemba I mitt stora akvarium går en ganska ovanlig kombination en grupp Tr. black bemba och 5 st Frontosa Moba.
Palten Tropheus ikola från akvarievalvet i norrköping 32st F1or ska det va (Som jag fick av flickvännen!!)
Mikael-W För ett par veckor sedan hade jag bara 3 st kvar av min Molirogrupp. Men så märkte jag att en hona var havande, och flyttade henne. Nu har hon spottat ett dussin fina yngel. Kanske en chans att bygga upp gruppen på nytt.
Pettap Då var man tillbaka i Troffe träsket efter 3års uppehåll. Jag var och hälsade på Johan F i "troffe garaget" för att köpa Ikolor. När man fick se dessa grymma föräldrar var det inte svårt att bestämma sig, fick med mig ett 30tal Ikolor hem. Föräldrarna är verkligen så snygga som bilderna och filmen visar. Helt otroliga band. Även LED belysningen var kanon live, får försöka ge mig på det senare. //Peter
Johan-F Då var man tillbaka i Troffe träsket efter 3års uppehåll. Jag var och hälsade på Johan F i "troffe garaget" för att köpa Ikolor. När man fick se dessa grymma föräldrar var det inte svårt att bestämma sig, fick med mig ett 30tal Ikolor hem. Föräldrarna är verkligen så snygga som bilderna och filmen visar. Helt otroliga band. Även LED belysningen var kanon live, får försöka ge mig på det senare. //Peter Kul att träffa er och att få er tillbaka i Troffe träsket med Ikoler:D Jag har förstått att dessa VF ikolerna är lite utöver det vanliga, vi får tacka Aqvarium Stockholm. Det känns verkligen bra att även du numera har en F1 grupp på tillväxt. Jag/vi hoppas få se bilder på hur de utvecklas. //Johan
Goran-A Då har man fått lite yngel igen :D Denna gång var det enTropheus sp Red Ndole hona som gav ett bidrag på 4 stora "ca 20mm" friska yngel. Hade förväntat mig fler med tanke på hakpåsens storlek. Mvh Göran